لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بررسی رقبای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

بررسی رقبای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی لیگ قهرمانان امسال نیز برگزار شد و حالا یووه گروه و رقبای خود را در این رقابت ها می شناسد، گروهی که شاید در نگاه نخست نسبت به برخی دیگر از گروها آسان به نظر برسد اما مطمئنا گروه ساده ای نخواهد بود و روند این رقابت ها نشان داده که هر اتفاقی می تواند روی دهد.

 

در این بخش به بررسی کوتاه رقبای یووه می پردازیم.

 

چلسی:

 

سخت است که برای این تیم یک سیستم و یک نوع بازی را پیدا کنیم. تیمی که می تواند در هر بخش و هر لحظه خطرساز باشد. جورجینو که می تواند برای توپ طلا بجنگدد و یا کانته که همیشه قدرتمند ظاهر میشود اما در کنار همه این بازیکنان مطمئنا توجهات به خط حمله و ستاره این تیم یعنی لوکاکو ست، یووه او را به خوبی میشناسد، همین طور کیه لینی که خب خیلی بهتر از این مهاجم و توانایی هایش شناخت دارد. برای این تیم حرکت و نتیجه گیری در لیگ قهرمانان مشخص است، راهی را شروع کرده اند و به دنبال تغییر شرایط تازه خود هستند و یووه به خوبی می داند که با یک رقیب سرسخت و قدرتمند روبروست و نباید هیچ گونه تخفیفی را برای رقیب انگلیسی قائل شود. همچنین رقابت های پیش این دو تیم نشان می دهد تقریبا در یک سطح نتیجه گرفته اند، یک برتری برای هر یک از این دو تیم و دو تساوی.

 

زنیت :

 

مالکوم را به یاد دارید، ان مذاکره معروف رم را، او تنها برای یک بعد از ظهر بازیکن جالوروسی بود. اما او در تیم روسی چنان متغیر شد و چنان قدرت گرفت که حالا تبدیل به تاثیرگذار ترین بازیکن تیم خود شده است.

 

زنیت توانست قهرمان روسیه شود، در سوپرکوپا نیز جام را از ان خود کند و در رقابت های کوپا روسیه در ضربات پنالتی از رقابت های دور یک هشتم کنار رفت و در لیگ قهرمانان نیز در با ضربات پنالتی از دور رقابت ها کنار رفت.

 

یووه و زنیت تاکنون دو دیدار برگزار کرده اند که در سال 2008 با تک گل دیدنی و خاطره انگیز دل پیرو به سود یووه تمام شد و بازی برگشت نیز بدون گل به پایان رسید.

 

مالمو :

 

مدافع بوسنیایی اصل و جوان این تیم که حالا با ملیت سوئدی در رقابت ها حاضر میشود می تواند یکی از اهداف یووه در سال های اینده باشد، بازیکنی که یووه به آن در این دو سال اخیر فکر کرده. واقعیت این است که این تیم حریف اسانی نیست، در این تیم بازیکنانی هستند که می خواهند به تیم های بزرگ راه یابند و اینجا فرصت خوبی برای شکوفایی و دیده شدنشان خواهد بود و در این میان رقابت با چنین تیمی اسان نیست.

 

رقابت با این رقیب ابتدا به دهه های قبل و به دهه هشتاد برمی گردد و بعد به بازی سال 2014 که نشان داد اسان نیست اما ان بازی نخستین دیداری بود که مکس الگری در لیگ قهرمانان یووه را در این رقابت هدایت کرد و با دو برد دو بر صفر توانست به این رقیب سوئدی غلبه کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: